För att hålla stugan ren och inbjudande med servering och duschar o.s.v sammanställer vi en jourlista.
Jourlistan mailas ut till de som har uppgifter att göra.
Varje grupp har jour tisdag och torsdag mellan kl 17:30-20.00.
Serveringen är öppen mellan 18.00-20.00.
För öppning/låsning och larmning - respektive gruppsamordnare har information
Varje grupp har också ansvaret för städning av kök och tömning av papperskorgar. Övrig städning görs av städfirma.
I köket finns en pärm med mer utförliga instruktioner.
Är det någon som inte har möjlighet att ställa upp för Alehof så meddela detta snarast till stugkommitten.
Gruppsammansättning:
Understruken person är ett förslag till samordnare inom gruppen. Det är upp till respektive grupp att på lämpligt sätt fördela veckans arbete. Stugkommiten kommer inte att påverka arbetsfördelningen. Förhinder: Skulle någon i gruppen ha förhinder aktuell vecka så får detta lösas inom gruppen alt. byte med annan grupp. OBS – Det är viktigt att varje gruppsamordnare kontaktar påföljande veckas samordnare som i sin tur tar kontakt med de övriga i sin grupp! Byte av grupp kommer att ske på måndagar.
Har du tid över vid din jour får du gärna klippa gräs, skotta snö, tvätta fönster etc. Inför jouren så får ni gärna ta med hembakat.